Common Ground
Wij begrijpen dat elk bedrijf uniek is. Powerplant garandeert een samenwerking waarin jouw merk en mensen centraal staan.
Ieder project starten we met een data gedreven analyse en advies om een gedragen en compleet programma van eisen samen testellen. Zodat iedereen aan boord is en akkoord is met de aanpak en wat er wordt ontwikkeld. Wij noemen deze fase de Common Ground.
Deliverables:
Inspiratiesessie of -tour
Workshop met gebruikers
Trend forecast op maat
Analyse gebruikersdata
Werkplek analyse
Compleet programma van eisen
Wij begrijpen dat elk bedrijf uniek is. Powerplant garandeert een samenwerking waarin jouw merk en mensen centraal staan.
Ieder project starten we met een data gedreven analyse en advies om een gedragen en compleet programma van eisen samen testellen. Zodat iedereen aan boord is en akkoord is met de aanpak en wat er wordt ontwikkeld. Wij noemen deze fase de Common Ground. Voordat wij starten willen wij ons verdiepen in jouw bedrijf, de doelen, de cultuur en in de eerste plaats ook de medewerkers.
Wat zijn de wensen, ambities en hoe ziet de ideale werkplek er volgens jouw team uit?
Middels analyses van bestaande en nieuwe datasets, interviews en observaties creëren wij een gebalanceerde analyse van gebruikers en hun gedrag.
Onze bevindingen valideren we met belangrijke stakeholders en zetten we tegenover jou merk DNA.
Door onze ervaring maken we scherpe keuzes en werken we aan een uniek concept met draagvlak. Ons team is van nature nieuwsgierig en op zoek naar nieuwe ontwikkelingen, trends en innovaties. Deze kennis passen wij in iedere opdracht op maat toe.
Waarom wij uniek zijn
Ons team bestaat uit een mix van verschillende disciplines die gezamenlijk aan vraagstukken en projecten werken. Deze holistische benadering zorgt ervoor dat concepten doordacht zijn en bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen.
Samen met ons netwerk, klanten en team organiseren we regelmatig trendtours en bijeenkomsten om ontwikkelingen op het gebied van werkconcepten, hospitality en circulariteit te bespreken maar vooral ook te ervaren.